Author Topic: Welkom op de nieuwe ParaPara.nl  (Read 15891 times)

Offline MK☆

  • Administrator
  • Go Beat Crazy
  • ******
  • Posts: 5953
    • EatenBrains
Welkom op de nieuwe ParaPara.nl
« on: 04 September 2011, 21:38:41 »
Als je dit ziet, sta je waarschijnlijk versteld van de mooie nieuwe site die paraparadansend Nederland voortaan heeft als thuisbasis. Er is ongeveer 3 jaar in gaan zitten, en er zullen nog steeds wat kleine foutjes in zitten, maar voor het grootste deel is ParaPara.nl nu toch echt af, en helemaal hip!

Kijk eens rond op de site. Je zal onder het kopje parapara een hele hoop routines kunnen vinden (in de toekomst, verwacht binnenkort meer), waarmee je zelf ook wat dansjes kan leren.
Onder articles vind je artikelen over parapara, eurobeat, techno, en alles wat er nog meer van belang is. In de toekomst staan ook interviews en dergelijke gepland. Een lopend project is op dit moment de vertaling van het boek 'Hidden History of Parapara', over de geschiedenis van parapara geschreven door Ken-ya Toru Sakai.
Bij de database vind je een gigantische collectie met cd's, dvd's, digitale releases en meer met eurobeat, techno, maar ook house en trance.
Het forum is op dit moment nog deels in de maak. Het zal er niet altijd even netjes uit zien, maar als je weet hoe een forum werkt, zal je je er je weg wel kunnen vinden.
Als laatste heb je rechts in het menu nog de links staan, waar je kan doorklikken naar andere sites die parapara of eurobeat een warm hart toedragen.

Mocht je wat tegenkomen waar volgens jou een foutje in zit, laat het gerust even weten via het forum. Ik hoop in ieder geval dat deze site mee zal helpen naar de zoektocht van mensen om meer routines te leren en muziek te liefhebben.

Oh ja, de lay-out is gemaakt door Sue 'SweetSushi'. Dus wees allemaal heel lief tegen d'r!
YOU ROW BEAT

Offline MK☆

  • Administrator
  • Go Beat Crazy
  • ******
  • Posts: 5953
    • EatenBrains
Re:Welkom op de nieuwe ParaPara.nl
« Reply #1 on: 04 September 2011, 21:42:47 »
De komende tijd op het to-do lijstje:

- Bugs verhelpen die zich bevinden in de site.
Vooral het admin-gedeelte bevat nog wat fouten, waardoor het toevoegen van nieuwe releases nog niet kan.
- Artikelen aanpassen.
Er voor zorgen dat deze beter in elkaar zitten, of zelfs afgerond worden. Er zijn ook nog twee hoofdstukken van History of Parapara die nog niet online staan.
- Meer routines toevoegen.
Altijd beter, toch?
- Het forum stylen.
Op dit moment is het forum nog wat chaotisch. Dat moet natuurlijk verholpen worden.

De aandachtspunten staan in volgorde van belangrijkheid. Ik moet het helaas combineren met m'n gewone leven (ja, dat heb ik), dus het kan even duren voordat echt alles gefixt is. :(
YOU ROW BEAT

Offline MK☆

  • Administrator
  • Go Beat Crazy
  • ******
  • Posts: 5953
    • EatenBrains
Re:Welkom op de nieuwe ParaPara.nl
« Reply #2 on: 20 September 2011, 21:47:36 »
Hmm... Blijkbaar is versie 2 van het stukje forumsoftware dat Parapara.nl gebruikt uitgebracht. Nu weet ik dat niet alles gaat werken als ik het meteen update, dus dat ga ik nog niet doen. Eerst een beetje meer research!
YOU ROW BEAT

Offline MK☆

  • Administrator
  • Go Beat Crazy
  • ******
  • Posts: 5953
    • EatenBrains
Re: Welkom op de nieuwe ParaPara.nl
« Reply #3 on: 28 September 2011, 22:33:39 »
Niet genoeg research gedaan lol. Het forum is nu weer teruggezet naar een backup van zondagochtend, dus alles sindsdien is weg. Dit houdt eigenlijk in; alle spam. ;P

Ik weet nu ook dat ik nog even moet wachten met updaten tot de SMF API uitgebracht is. Ploep. :')
YOU ROW BEAT