Author Topic: Update  (Read 4120 times)

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
Update
« on: 25 July 2008, 13:22:08 »
Aangezien er niet regelmatig een nieuwe update komt, dacht ik bij mezelf, dan post ik wel een keer eens.

Tijdens Chibicon had ik een announcement gegeven over dat er binnenkort wat gaat gebeuren binnen en met SuperEuroFlash. Wat het gaat worden kan ik helaas nog niet vertellen. Het is iniedergeval big news, dat kan ik jullie garanderen. Ik kan alleen vragen om even wat geduld te hebben met ons en blijf supereuroflash bezoeken.

De laatste paar maanden was het heel erg druk geweest met de organisatie binnen SEF en er zijn ook veel dingen besproken en geregeld. Ik weet dat ik een gigantische achterstand heb met filmpjes editen, maar dit wordt hopelijk snel verholpen aangezien ik dus de master tapes doorgeef aan MK.

We zijn op de hoogte van lurkers onder ons, en dat vinden wij namelijk best wel jammer. De rede daarvoor is, we weten niet wie jullie zijn en we zijn ook hartstikke benieuwd wie jullie zijn. We hebben een gezellige forum met gezellige members. Probeer het eens een keer en meld je eens aan, ga een praatje maken met ons. We bijten niet, althans niet hard. xD

Tot de volgende post !

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline Power2All

• DJ Power2All for you padawan !
  • Euronoob
  • *
Re: Update
« Reply #1 on: 25 July 2008, 21:42:06 »
Jullie waren top zover ik weet op Chibicon.
Filmpjes heb ik ook even teruggekeken omdat ik aardig wat gemist had tijdens mijn werk ^^

Oja, misschien leuk om te weten voor jou Neo, ik heb de AniRadio gesplitst in Normale anime/japanse songs en een JCORE channel.
Misschien vinden jullie het toch nog eens leuk om hier wat te draaien zo nu en dan live.
Jullie kunnen dat op deze forum en andere forums ook bekend maken als jullie dat leuk vinden, maar ik hoor wel als jullie dit willen.
Mn radio heeft dus 2 dezelfde streams van een kanaal (MP3 128kbit en AAC 64kbit).

Succes verder, en ik lurk zelf hier ook zo nu en dan ;)