Nou, het was na Deshima Sounds redelijk stil geweest hier op Super Euro Flash. Na een heel jaar op en neer events, was het tijd voor ons om even een kleine break te nemen.
Het was ook al een tijd geleden dat er nieuwe vids online kwamen, en dat zal nog wel een paar weken duren. Maar we hebben wel vids nog als raw footage, dat jullie zeker weten begin volgend jaar zullen zien. Wie weet misschien als DVD wat we uitdelen.
Zelf ben ik ook de laatste tijd niet echt meer actief geweest hier op SEF. Tegenwoordig ben ik meer bezig met Deshima Sounds, omdat dit meer tijd nodig heeft. Na de eerste succes van Deshima Sounds, wil ik kijken hoe ver wij z'n allen DS kunnen schoppen.
Ondanks dat ik hier meer tijd insteek, wil niet zeggen dat ik niets meer doe met SEF. Sterker nog, de organisatie zijn hier en daar dingen aan het onderhandelen. Wat het is ga ik nog niet zeggen, dat komt vanzelf wel.
Wat ik wel kan vertellen, dat we ergens rond kerst een announcement gaan plaatsen over wat anders (en ook een kerst toespraak. :p)
Ik zou zeggen, blijf de front page (of het forum) checken.