Ja maar niet iedereen is een workaholic just like you, NDX. 
Daar is een verschil tussen workaholic, of werken voor een doel.
Ik werk niet graag, maar ik maak extra uren zodat ik meer kan uitgeven zonder dat ik maandelijks geld hoef te missen. De helft van mijn maandloon gaat standaard naar Japan volgend jaar. En met alle maandelijkse lasten, hou ik nog 200 euro in een maand over als ik geluk heb. Dus tja, ik werk over zodat ik maandelijks nog een extra 250 euro kan uitgeven. :p
Ik ga volgend maand een TV en Halo 3 kopen, en dat gaat ook zo'n 750 euro kosten. 3 maanden over werken en ik heb het alweer terug gespaard.
Ik werk voor een doel. ;)
Ik zie het zo, als je iets wil hebben zonder wat te missen, moet je wat inleveren. In mijn geval dus tijd dat ik inlever. 1 tot 2 uur per dag kan ik best missen.
Ja maar jij internet. xD Ik moet zware containers duwen en trekken en slepen. ;_;
Ik word wel non denk ik. Minder zwaar werk. XD
Toen ik nog in de verhuizing werkte had ik geen internet. En me standaard dag was minimaal 9 uur werken, vaak genoeg is het 10 en ook afentoe zelfs 12 uur. xD
Dus tja, ik ben eigenlijk extreme uren toch al gewend. Ik kan best 9 uur aanwezig zijn op werk.
Ik heb alleen inderdaad hier de geluk dat ik kan internetten, maar dat wil niet zeggen dat ik hier geen werkzaamheden heb. Ik zit echt niet de hele dag achter me computer dingen in te voeren. Ik heb hier ook een facilitaire taak. xD