Zo, Chibicon 2007 was voor ons Paralyze en Banana Boys een succes geweest. Het begon met een 14 minuten lange performance met Paralyze, Banana Boys en T-Bone, en werd later uitgebreid met meerdere (Ik wil jullie hiervoor nog een keer bedanken om mee te doen en we vonden het echt hartstikke leuk dat jullie zo spontaan waren om op stage te komen)
Daarna kwam de workshop van Paralyze met "He's a Pirate", een theme song van de Pirates of the Caribbean. We vonden het natuurlijk leuk dat mensen ook gelijk al meededen toen met het showen, maar we vonden het veel leuker dat iedereen het heel snel had geleerd. Wat we niet hadden verwacht is dat mensen on stage wilden meedansen en hadden aangeboden om mee te doen. Toen er mensen on stage stonden kwamen er zelfs nog meer. Ik als een manager van SEF, voelde ik me persoonlijk vereerd en wil jullie nog een keer bedanken dat jullie meededen met ons. Ik heb de tape terug bekeken en zat echt met een grote glimlach op me luie stoel.
De hele workshop is gefilmd en komt van de week helemaal online, so keep checking
www.supereuroflash.comIniedergeval wij Paralyze en de Banana Boys hadden goed naar ons zin, maar ik weet niet hoe het zit met de bezoekers. Ik wil graag van jullie weten wat jullie ervan vonden. In een poll kunnen jullie voten, maar graag zien we ook een reactie terug. Is er iets wat veranderd kan worden of willen jullie alleen een mededeling geven, alles is welkom. Om te kunnen voten kunnen jullie aanmelden op het SEF forum, of hieronder bij reacties aan te klikken.
Ook zien wij jullie natuurlijk graag terug op het forum om leuke discussies met jullie te voeren, en wie weet zelfs meetings te houden.