Author Topic: Morgen, Deshima Sounds  (Read 60048 times)

Offline marise

• Parapara Addict
    • mijn LJ
Re: Morgen, Deshima Sounds
« Reply #15 on: 28 March 2009, 22:31:03 »
te veel mensen die geen routines kennen (a.k.a. bitchslaps all around.)

*voelt zich aangesproken*
☆ ♥ a dream is a wish your heart makes 。。。♪ ♥ ☆

Offline Holo

• Mega NRG Member
"dit smaakt als blauw"

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #17 on: 28 March 2009, 23:43:12 »
te veel mensen die geen routines kennen (a.k.a. bitchslaps all around.)

*voelt zich aangesproken*
Nee, het is meer dat als je in een cirkel staat, en niet iedereen beweegt op hetzelfde moment de rechterarm naar rechts, dat je dan veel te makkelijk elkaar slaat, omdat de persoon naast je zijn/haar linkerarm naar links doet, enzo. Het was niet gericht aan een persoon. :')
YOU ROW BEAT

Offline AGNRYMAN

• Euronoob
  • *
« Reply #18 on: 29 March 2009, 03:02:11 »
Attentionwhores vooraan, noobs achteraan, want ze krijgen niet genoeg aandacht as it is.

imo...

Helemaal waar.

Heeft iemand nog Tbone in actie op film? Like, de hele avond? Heeeeeeele grote request. Ik ben bereid om te betalen voor beeldmateriaal

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #19 on: 29 March 2009, 13:05:48 »
Toch vind ik voor Deshima sounds het-in-rijen-dansen geschikter, er is te weinig ruimte voor een cirkel, en te veel mensen die geen routines kennen (a.k.a. bitchslaps all around.)
En, juist ómdat er veel mensen geen/weinig routines kennen, is het makkelijker om in rijen te dansen;
dan kan je gewoon meedoen, door achteraan te gaan staan~ hoef je niet te spiegelen. Ken je de routine wel; doe je een stap naar voren, en degene die em niet kennen naar achter.
...imho.

Ik vond Jimmy's idee om in een kringetje te dansen eerst afkeuren omdat ik de Paralisten de kans wou geven zodat andere mensen ook een beetje zouden na doen, om ook zo Super Euro Flash te promoten. Maar hij wou zodanig SEF buiten laten dat we het deze keer anders zouden doen. En ik moet zeggen dat het me zo wel bevalt volgens Jimmy's idee. Zo dansen er ook andere mensen geen parapara, wat dus ook de bedoeling is. Parapara is niet een verplichting.
Zo in een rijtje staan toont eigenlijk best wel elitistisch, en dat was eigenlijk de barriere tussen de paralisten en de bezoekers. Het lijkt dan meer op een performance inplaats van een danceparty. Nu is het zo dat ook andere mensen dansten op hun manier, wat ik dusdanig een onwijze voorstander ben. En de mensen die wouden paraparaen ging gewoon meedoen met de mesnen in een kringetje.

Maar nu zie ik het ook zo, de dansvloer is voor iedereen en niet alleen de paralisten. Als de paralisten meer ruimte innemen, is er weer minder voor de bezoekers. Deshima Sounds is een nieuwe ondernemende event in het Nederlandse J-pop cultuur, en moet toegankelijk zijn voor iedereen. Het is de bedoeling om een paar dance stromingen te promoten op basis van japanse clubs. Een Para Para related club hoort er ook bij, en daar is geen twijfel mogelijk, maar is ten aller tijden geen Parapara event.

Anyhow, Ik ben blij hoe het is verlopen nu. Ik had spijt dat ik Jimmy idee in het begin afkeurde. Maar hij heeft vaker bewezen dat hij wel vaker gelijk heeft. En nu dus ook weer.

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #20 on: 29 March 2009, 13:18:49 »
Ja, en wat dat betreft is de Feb het ook met ons eens. Maar het ging er meer om dat als niet iedereen de routine kent, je elkaar de hele tijd om de oren slaat. Hetzelfde als je in rijtjes staat, tho. Het is alleen dat als iemand de routine niet kent, hij/zij zichzelf niet zo snel in een rijtje voorop opstelt.

Mensen moeten meer routines kennen! ;P!!

Maar hij heeft vaker bewezen dat hij wel vaker gelijk heeft. En nu dus ook weer.
Don't feed the ego. :colbert:

Foto's enzo komen in de loop van de week (morgen, waarschijnlijk). Filmpjes laten helaas iets langer op zich wachten (kan iemand me uitleggen hoe Premiere Pro CS4 werkt?!).
YOU ROW BEAT

Offline Tare

• POO IN BLIK
  • Super Euro Master
  • YOU'VE BEEN TARE'D.
    • Tare's Trash
« Reply #21 on: 29 March 2009, 13:35:08 »
Foto's enzo komen in de loop van de week (morgen, waarschijnlijk). Filmpjes laten helaas iets langer op zich wachten (kan iemand me uitleggen hoe Premiere Pro CS4 werkt?!).

JA IK! Gewoon de filmpjes inladen, en dan gewoon in die tijdbalk slepen enzo, net als window movie shizzle. Je hebt aan de rechter kant een scheermesje, daarmee kan je snijden. Enzeuw.

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #22 on: 29 March 2009, 17:35:38 »
Zo in een rijtje staan toont eigenlijk best wel elitistisch, en dat was eigenlijk de barriere tussen de paralisten en de bezoekers. Het lijkt dan meer op een performance inplaats van een danceparty.
Mja, dat is ook wel zo;
Maar bijv. op animecon; de parapara tijdens de disco is er maar een half uurtje; en ik zie dat meer als promotie voor de workshop (die tot nu toe dan altijd op de volgende dag was). En daar gebeurt het ook; in rijtjes dansen.
Maar nu zie ik het ook zo, de dansvloer is voor iedereen en niet alleen de paralisten. Als de paralisten meer ruimte innemen, is er weer minder voor de bezoekers. Deshima Sounds is een nieuwe ondernemende event in het Nederlandse J-pop cultuur, en moet toegankelijk zijn voor iedereen. Het is de bedoeling om een paar dance stromingen te promoten op basis van japanse clubs. Een Para Para related club hoort er ook bij, en daar is geen twijfel mogelijk, maar is ten aller tijden geen Parapara event.
Jah, maar doordat wij een cirkel vormen; blijft er een hele grote ruimte in het midden van de cirkel; en dat zorgt er dus voor dat de andere "dansers" minder ruimte hebben.

En jah, Deshima sounds is idd geen parapara event. Helaas ;_;

En Marise; ik doelde ECHT NIET op 1 persoon hoor; het is gewoon, met heeel veel mensen, die heel veeel verschillende bewegingen doen, heel dicht op elkaar, Slightly Annoying is, en haalt het idee dat achter parapara zit zo'n beetje weg. Maar zoals al is gezegt; het is geeen parapara event.
« Last Edit: 29 March 2009, 17:37:47 by Febru »

""Can you feel my invisible touch?"

Offline marise

• Parapara Addict
    • mijn LJ
« Reply #23 on: 29 March 2009, 19:09:28 »
En Marise; ik doelde ECHT NIET op 1 persoon hoor; het is gewoon, met heeel veel mensen, die heel veeel verschillende bewegingen doen, heel dicht op elkaar, Slightly Annoying is, en haalt het idee dat achter parapara zit zo'n beetje weg. Maar zoals al is gezegt; het is geeen parapara event.

Ik dacht ook niet dat het per se op mij gericht was hoor (dat zou wel heel onaardig zijn lol), maar ik heb me toch een potje mensen lopen meppen XD;; echt waar zelfs mensen achter mij, hoe krijg ik het voor elkaar denk ik dan.
☆ ♥ a dream is a wish your heart makes 。。。♪ ♥ ☆

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #24 on: 29 March 2009, 19:34:31 »
Ik dacht ook niet dat het per se op mij gericht was hoor (dat zou wel heel onaardig zijn lol), maar ik heb me toch een potje mensen lopen meppen XD;; echt waar zelfs mensen achter mij, hoe krijg ik het voor elkaar denk ik dan.
Je bent gewoon awesome like a hot dog! : D!!

JA IK! Gewoon de filmpjes inladen, en dan gewoon in die tijdbalk slepen enzo, net als window movie shizzle. Je hebt aan de rechter kant een scheermesje, daarmee kan je snijden. Enzeuw.
Ja, zo ver was ik al. Maar dan het exporten/renderen. Dat lukt me niet om de een of andere reden. ;S!
« Last Edit: 29 March 2009, 19:47:36 by MK☆ »
YOU ROW BEAT

Offline Spekje

• Mega NRG Member
  • HURRR
« Reply #25 on: 29 March 2009, 20:47:23 »
I'm a slapping machine als ik parapara dans, sorry mensen die ik heb geslapt ;____;
^ Ik sla thuis zelfs mijn handen kapot aan stoelen, tafels, muren, you name it, I hit it.

ANYWAYYYYY!
Ik heb nu al zin in de volgende Deshima Sounds. . . Do I have to say more?
:sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock:

Offline Tare

• POO IN BLIK
  • Super Euro Master
  • YOU'VE BEEN TARE'D.
    • Tare's Trash
« Reply #26 on: 29 March 2009, 22:03:25 »
I'm a slapping machine als ik parapara dans, sorry mensen die ik heb geslapt ;____;
^ Ik sla thuis zelfs mijn handen kapot aan stoelen, tafels, muren, you name it, I hit it.

ANYWAYYYYY!
Ik heb nu al zin in de volgende Deshima Sounds. . . Do I have to say more?

JA! PENIS AND DS!

En het was zeker awesome. Ik heb Kim vaak genoeg geslapt en iedereen geswaffeld. :awesome:
Mijn persoonlijk record op pumps heb ik toch niet verbroken. >_>
« Last Edit: 29 March 2009, 22:06:43 by Tare »

Offline HawkIntel

• Super Halo Master
  • Mega NRG Member
« Reply #27 on: 29 March 2009, 23:24:38 »
Ja, zo ver was ik al. Maar dan het exporten/renderen. Dat lukt me niet om de een of andere reden. ;S!

Nooit eerder met Premiere gewerkt?

*FFFFUUUUFUFUFUFUFUFUUUU*
« Last Edit: 29 March 2009, 23:26:53 by HawkIntel »
EN DEZE FRIKANDEL IS LEKKERRR!

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #28 on: 30 March 2009, 03:35:39 »
Nooit eerder met Premiere gewerkt?
Sony Vegas. ;x
YOU ROW BEAT

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #29 on: 30 March 2009, 12:31:35 »
Als je vragen heb over Premiere en uitrenderen! Here I am!